Pagina's

vrijdag 18 september 2015

Shoppen in Aken

Dagje Shoppen


Niet zó maar shoppen, maar met mijn dierbare vriendinnen-clubje. We kennen elkaar via onze vroegere werkgever en gaan sinds een jaar of 12 iedere zomer een dagje shoppen in Aken.
Deze dag heeft in de loop van de tijd zijn eigen kleine rituelen gekregen en dat is genieten!
Natuurlijk is er veel te kletsen en dat gebeurt al shoppend of op één van de vele terassen die Aken heeft. Op deze momenten ben ik ontzettend blij dat ik deel ben van deze club van 4, die al héél wat lief en leed met elkaar gedeeld heeft!



Aken is een prachtstad, ooit ga ik een rondleiding doen om nog meer te weten te komen over de prachtige gebouwen.

We zijn er altijd tijdens de uitverkoop in augustus, maar mijn nieuwste aanwinst was geen koopje: "klaar voor het Oktoberfest":

Geen opmerkingen:

Een reactie posten